söndag 31 maj 2009

Återanvändning

Idag ska din favoritmiljöpartist åka till Lager 157 i Gällstad. Det är som ett paradis för oss miljöaktivister. Tänk dig, en väldigt stor affär med kläder som egentligen skulle slängts i containrar bara för att de hade någon fel söm eller att det blev för många. Och detta köper jag nu, dessutom billigare. Jag berättar mer om mina fynd när jag kommer hem.
Lager 157 firar 10 år denna helgen och vi gröna människor måste självklart vara där och fira. Jag har inte kunnat vara där och följa firandet hela helgen eftersom att jag har varit ute på andra uppdrag i bland annat Jönköping men om 30 minuter ska jag ta mig mot väg 157 för att stötta mina gröna kolleger(ja, alla vi som arbetar med miljöinriktade projekt är kolleger)
/GreenUngdom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar