tisdag 2 juni 2009

Dagens tips

EKOLÅDAN
Det ska vara enkelt att handla ekologiskt. Som prenumerant på Ekolådan får du en låda med ekologiska frukter och grönsaker levererad ända till dörren. Dessutom får du recept som ger dig inspiration att laga av allt det goda. Om du vill kan du också komplettera din låda med varor ur vårt stora tilläggssortiment; bröd, ägg, juicer, müsli och mycket annat.

Helt perfekt enligt mig!
Idag ska jag spela fotboll och vi samåker dit, i brist på körkort säger en del, men jag vill tro att vi är så ekologiska att vi samåker av den anledningen. (vi kan tyvärr inte ta bussen eftersom det inte riktigt passar våra tider)

3 kommentarer:

  1. en till eko-sak är ju att vi spelar på riktigt gräs och icke konstgräs!

    SvaraRadera
  2. Glömde jag säga att denna blogg är cool?

    SvaraRadera
  3. du har så rätt!
    det glömde du, men bättre sent än aldrig som jag brukar säga, gäller även att börja vara klimatsmart.

    SvaraRadera