måndag 1 juni 2009

Ekologiskt

Idag på Nyhetsmorgon stylade en stylist om två politiker, en folkpartist och en MILJÖPARTIST. Allt den här miljöpartisten fick ha på sig var ekologiskt, en kjol och tshirt i ekologisk bomull, tshirten var verkligen härlig med snygg korsettdetalj på ryggen. hennes pumps var ekologiska och hennes smycken likaså. Halsbandet var gjort av återvunnet papper och armbandet var färgade nötter. Hur coolt är inte detta? Under dagen ska jag hitta en outfit i grön ungdom-anda och lägga upp den här på bloggen.

6 kommentarer:

  1. fy va coolt! halsband i papper och armband av nötter vore ju en dröm att ha!

    SvaraRadera
  2. Visst är det supercoolt! Jag ska försöka hitta något ställe att köpa ekologiska smycken till dagens tips!

    SvaraRadera
  3. haha. jag älskar denna blogg!

    SvaraRadera
  4. ja jag anser mig ganska grön faktiskt :)

    Din blogg är rätt cool faktiskt. Jag vet vem jag skulle rösta på i Mp om jag hade åldern inne :)

    Ska kika in här då och då.

    SvaraRadera
  5. Ja, det ser jag när jag är inne på din blogg.
    Gör det!

    SvaraRadera
  6. Vad ballt med helt ekologisk outfit, misstänker att det är ganska dyrt också.

    http://mammagladh.blogg.se

    SvaraRadera