fredag 5 juni 2009

Hållbar utveckling vänner, det är allt

Ursäkta att jag inte skrev igår, hade lite mycket att göra, Miljöpartist som jag är. Det är mycket nu inför EU-valet på söndag där jag hoppas att alla röstar! För det gör ni väl, ni som har åldern inne? Personligen tycker jag att det är skamligt att det var 38% som röstade i förra EU-valet och att det beräknas vara lika många i detta.. Fler borde vara intresserade i denna viktiga debatt.
Ni kanske undrar vad jag gör just nu? Har fått ett antal mail om det nämligen. Jag sitter på en stol i mitt kök och har precis duschat, skriver lite på en uppsats om hur man bygger en hållbar stad med fokusering på den ekologiska hållbara utvecklingen. Det ni!
Ikväll ska jag fira några studenter, visste ni att det är 57 skolor i Stockholm som tar studenten idag? Det är väldigt många, man får akta sig för alla flak som åker runt i stan.
Hinner inte med något tips idag. Jag får ta igen det nu i helgen.
Ha en grön helg vänner.

2 kommentarer: